Brownies!

Vi börjar verkligen bli bruna 8)
Lite iaf...

Idag har vi varit ute på ranchen igen, med Joe och Chandra. Vi har ridit hela förmiddagen, och det har varit den bästa dagen hittills :D

Jag och Lilleman kommer verkligen bra överens, i love that horse!
Han är verkligen världens goaste :) Nästan lika härlig som Ofelia.

Nu har vi jättebråttom och ska göra oss i ordning, Keleigh kommer om 20 minuter och hämtar oss. Jag, Elsa och William ska åka med henne till Kristins college idag, och sen ska vi vara där hela helgen :D Även Kristins äldre bröder kommer vara där, så det blir nog skoj...
Imorn är det äkta collegefootball, och nu är vi ju lite uppvärmda tack vare Nicholas match igår. Great!

Jag vet inte om vi kommer kunna uppdatera något under helgen, vi tar nog inte med våra datorer. Men vi hittar nog nåt internetcafé eller nåt :) Ha det bra där hemma allihopa! Jag saknar er, vissa mer än andra.



puss och kram

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ni verkar ju ha det askul! Är lätt avundsjuk!

2008-10-11 @ 13:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0