BRÖLLOP

Om 30 minuter kommer vickan hit och ska börja fixa med mitt hår :D Hoppas hon kan tämja det, jag har aldrig riktigt lyckats.

För Niklas och Fridas skull hoppas jag att det kommer bli en underbar dag, som dom kommer minnas som den bästa dagen i deras liv.
Egentligen har jag inte känt någon av dem så länge, men Niklas har blivit som min 'storebror'. Grabben man kan ringa till om man behöver hjälp, är nyfiken på nåt eller bara vill prata bort en halvtimme.
Denna sommaren har det blivit en hel del älg-och-vildsvins-rundor på kvällarna, hög spänning när han sköt sin första gris, hysteri hos mig och lugn hos honom när jag sköt min första gris. Dans på borden, fyllekubb i trädgården och en massa annat roligt :D Glassgubbarna har legat risigt till, och jag vet inte hur många gånger vi har fått leta efter fylle-martin när han villat bort sig. haha :D

Frida fick man som på köpet tack vare Niklas, och tur var väl det, för vänner kan man aldrig få nog av!


Jag tror inte ni kommer läsa det här, men anyway så önskar jag er all lycka och att det snart kommer en liten bebis som jag kan köpa en massa kläder åt. hehe.

Kommentarer
Postat av: vickan

haha, lätt en perfekt beskrivning på sommaren. blir nästan lite nostalgisk =)

2008-10-06 @ 14:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0