woowoo, hmhm alla brudar. öh?

Igår kom min kära Frida ner till den stora staden, och det var hur roligt som helst att träffa henne igen!
Utgång i Halmstad stod på schemat, och med oss fick vi Lollo, Annie, Hanna, Amanda, Marcus, Rasmus, Martin och David. Efter mycket om och men kom pojkarna, men dom kom iaf ;)

Kvällen började ganska lugnt med pizza och förfest hos mig, för att vid 11-snåret söka oss in mot centrum. Där blev det först Asian Palace, och sedan Valentine.
Glada var vi, roligt hade vi och fulla blev vi.

Det var inte riktigt lika roligt att gå upp i morse och vara stallchef. Vi hade iaf sovmorgon, hela 15 minuter. 07.15 var jag och Hanna (kanske inte helt nyktra) i stallet och fodrade.

Study hard, party hard!

Nu ska jag sova en timme innan jag måste vara tillbaka i stallet igen. Imorgon ska jag rida Diggiloo och Cover Girl, och vi ska rida i skogen. Jag känner redan smärtan när jag drösar i backen, och det enda jag ser är en fet häströv som galopperar iväg, lycklig över att ha blivit av med sin ryttare. Wieho!


Dessutom ska jag nog börja rida Diggiloo i veckorna, iaf tyckte Hans det :) Roligt, det suger faktiskt lite att inte ha nån häst. Tur att man har plugg som underhåller en på kvällarna. Not.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0