Stallchefsvecka

och det är faktiskt riktigt roligt :) Det är lite slitigt, men det är skoj, haha.

Idag fick jag rida Cover Girl, och hon är ju en pärla hon! Jag fick t om beröm av Hans. Av HANS.
För er som inte vet hur Hans är ska jag berätta.

Hans är en liten gubbe med en stor mustasch på ca 60 år, och han har hållt på med hästar hela sitt liv. Han är inte sur eller så, men han är lite.. lustig ibland, haha. Han säger inte så mycket, men han är ganska festlig.

Han brukar aldrig ge kommentarer om ens ridning (inte ens när man rider lektion för honom...), så därför blev jag så chockad att jag nästan ramlade av när han rosslade fram 'Det ser ju riktigt bra ut Johanna!'

That made my day, haha.

Sen fick jag rida Dirigent också, och det var skoj ^^


Imorgon ska jag försöka tvinga till mig så jag får rida Fairytale, det var ett tag sen.


Nu är det Bonde söker Fru, och jag ska konvertera till den homosexuella sidan och bli tillsammans med Peter. Vilken kropp, vilken gård, vilken man!


'Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill alltid vara en mans sista äventyr'
- Oscar Wilde

Kommentarer
Postat av: vixter

Vill du ha peter får du slåss med mig om honom! He´s mine. Mohaha

2008-11-19 @ 20:08:20
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0