Yes!

Äntligen en MEDGÅNG!

Ofelia gick igenom besiktningen på Slöinge utan anmärkning, och det var jävligt skönt.
Min älskade lilla ponnybus.

Ikväll bär det av till lussefirande med småbarnen i Villstad Kyrka (församlingshem, whatever) med Vickan, Allek och Bella, annars inga direkta planer för dagen.

Imorgon ska jag åka lastbil med Nicke Lilltroll hela dagen, så det blir nog festligt. Med tanke på min förmåga att hålla mig vaken i bilen så blir det kanske inte så roligt för honom, men jag ska göra mitt bästa!

Skönt att man börjar friskna till dessutom, no more fever, endast lite hosta. 



 

Kommentarer
Postat av: vickan

jag vill oxå va lucia!!! men du bangar ju bara.

(Tihi) hahaha

2008-12-13 @ 00:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0