Tisdag

hahaha, alltså, gårdagen. Allting ballade ur totalt!

Jag och Lollo gick ner till Trappers vid 10-tiden, och då var det knökfullt med folk, allt mellan 18 och 30 kanske. Vi beställer in varsin dricka, och försöker leta efter ett bord att sitta vid. Det är då vi hittar Thomas, Jocke och Anders. Här börjar kaoset. hahaha. Nä, dom var väldigt trevliga (och en viss person trevligare än andra, eller hur var det Lollo? ;) ) och vi hade jätteroligt! Kareoke hela kvällen, en hel del dricka (Ooze, yummie) och en massa nytt folk.

Härligt att träffa så mycket festligt folk! Först trodde vi att nyår här uppe i fjällödemarkerna inte skulle bli så roligt, men är det lika bra drag som igår så är jag mer än nöjd :D

Tyvärr har dom tagit bort biljardbordet, så det blev bara air-hockey. Det gick inte så bra för mig, jag gjorde mest självmål :P

Klockan 3 drösade vi i säng, och löftet om att vara i backen först av alla lyckades vi inte hålla..

Nåväl, nu har vi åkt några timmar ivf, och ikväll blir det kvällsåkning, bastubad och förmodligen Trappers igen, för att äta om inte annat :)



Dagens citat:
Lisa: Alltså Johanna, vad fan går du på? Jag vill också ha lite!


Kommentarer
Postat av: vixter

ja, ibland är det svårt att veta om du glömt ta något, eller om du tagit för mycket

2008-12-30 @ 21:03:59
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0