Söndag

Söndagar är dagar då man inte brukar må så bra. Denna söndagen är inget undantag.
Igår var ju parken som sagt, och det var jävligt roligt! Först var vi hemma hos Lollo, där Iaa öppnade skumpan, vi slog in Fridas paket och fixade med hennes tårta.
Senare for vi vidare till Hemvärnsgården där Frida hade 18-årskalas. Där var en hel del folk som man inte träffat på varken år eller dar, och det var skitkul. Även Vickan, Allek och Bella var där. Men dom träffar jag ju ganska ofta :) Tur att dom är söta så man orkar titta på dom ganska ofta, hahaha.
Tyvärr inträffade en inte lika kul grej också, nämligen Minttun. Den ställde till med en hel del, hahaha.

Väl på parken var det en hel del folk, och där drösade man ihop med Madde, vilket var lika roligt som vanligt! Nu när partypinglan återvänt från dominikanska lär vi träffas ute varje helg igen, haha.
Sen träffade man klart en hel del annat skumt folk, som Jesper, Sara och min kära syssling. Trevligt!

När jag vaknade i morse var det fortfarande någon som snurrade min omgivning, och därför bestämde jag mig för att sova en stund till. Vickan, Allek och jag tänkte åka till Ullared, men vi for till Halmstad istället, med julklappsshopping som mål. Det gick inte så bra, hahaha.
Men aja, en klänning till nyår är fixat ivf!

'Du vet inte vad du hade innan du har förlorat det'


Kommentarer
Postat av: vixter

skylla på min stackars minttu? Orutin heter det.

Hahahahhaha

2008-12-22 @ 23:22:41
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0