Luciahelgen

var riktigt trevlig!

Lördagen var riktigt festlig! Först lite samling hos Iaa (där jag råkade gå in i fel hus såklart.. Knackar på, öppnar dörren och klampar rätt in i hallen hos... en vilt främmande människa. Lite pinsamt, men det är väl jag i ett nötskal), senare drog vi till Burseryd där Sara hade 18-årsgille. Hur kul som helst ända tills kvoten vägde över och man kände ungefär 10 % istället för 90 % :) Då drog karavanen, bestående av en styck Johanna, en Lovisa, en Annie och en Iaa, till das Gislepark istället, och där hade vi också väldigt trevligt. Under kvällen joinade Vickan och Bogis oss dessutom.

I parken träffade vi två mongon, nämligen de två musketörerna Rasmus och David. Det var festligt, haha. Efter två timmars dansande, including Tjernobylbarnet, Stora Studsbollen/Lilla Studsbollen, ett antal fiskekast, Deon och självklart Schampot började vi få ont både här och var.
David rockade loss helvilt till Poker Face, så då kom vakten och sa till honom att han kunde få dansa lite längre ut på kanten istället, där det inte var så mycket folk, hahaha.
Magnusson var också där, och han bjöd upp till bugg, så då hade man ju inte så mycket val. ;D Jag insåg hur värdelös jag var, och även hur förutseende jag är som har skrivit upp mig på buggkursen i gislaved i januari, haha. Men det var festligt!

Idag har Peter Eriksson varit på skolan och haft clinic, men vi drog lite tidigare så vi skulle hem innan två timmars extra Mikrobiologi och Genetik startar.

18.00 smäller det, tre-rätters för oss underbara treor. 3333333333. Woho!!

Kommentarer
Postat av: vixter

Jag kan inte för mitt liv förstå varför folk kollade konstigt på oss på dansgolvet. måste varit avund va?

2008-12-15 @ 23:50:48
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

solklart avund!

2008-12-16 @ 09:42:11
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0