Juldagen

Parken var inte sådär jätteroligt, alldeles för mycket folk för min smak. Och en del folk där var ju dessutom dumma i huvudet, vilket inte gjorde det hela så mycket roligare.
Aja, det var ju kul i början ivf. Innan någon kläckte ur sig något jävligt korkat. Idiot, vad tror du egentligen?

Förfesten hos Niklas och Frida var rolig däremot, tackar för att vi än en gång fick komma hem till er!  Känner att det börjar bli dags att bjuda igen snart.. :)

Tack andreas för skjutsen hem, det var gulligt av dig :) Avsläppt vid dörren och allt.

Nu är det alldeles för sent för mig, god natt.

Kommentarer
Postat av: Josse

Kolla min nya design och säg vad du tycker :)

2008-12-26 @ 04:10:48
URL: http://juicyphine.blogg.se/
Postat av: vixter

haha, ja, sinnes med folk! och en del folk va sinnes, dock hade jag askul, som alltid med dig =)

2008-12-28 @ 00:17:14
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0