GOTT NYTT ÅR

Låt oss hoppas att 2OO9 blir bättre ännu än 2OO8, att man lär känna ännu mer trevligt folk, och jag måste också säga att det ska bli jävligt skönt att ta studenten!

Det har hänt en hel del under 2008, som nog både förändrat mig och min syn på omgivningen.

En hel del party har det blivit, 1 månad i Texas, en underbart rolig sommar med Sigges Loge, Vickan samt Mårtensson:s och co, praktik hos Piia Pantsu, Falsterbo Horseshow, giftermål, Ipod kom till världen och hästarna har blivit sålda.
Jag har lärt känna väldigt mycket roligt och nytt folk, och jag tror att många av dem kommer spela en stor roll i mitt liv framöver.

Så, låt oss skåla för ett bra 2008, och för ett ännu bättre 2009!

Nyårslöftena är uppskrivna, och förhoppningsvis kan jag hålla ivf ett av dom i år. Kanske.


Dagens citat, det sista för detta året:

'Ordning är bara för idioter, genier behärskar även kaos'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0