Första tomterycket!

Idag har jag och vickan varit på tomterunda. Först i Gislaved, och sen hos Niklas och Frida. Jag fick jättefina salt- och pepparkar av dom, pepparkaksformar och en askul bok (Uppdraget Singel - boken som förändrar ditt singelliv), vilket jag kan behöva.
Av min älskade Victohoria fick jag ölspelet, så på förkröket innan juldagen så! :D  Då får jag testa både spelet och boken, hahaha.

Annars har jag köpt ett par asballa jeans idag. Eller, min mor har köpt dom åt mig, i julklapp :) Hon är snäll hon.

annars har det väl inte hänt så mycket. Jag har städat toaletten, det var tråkigt. haha.

Förlåt min värdelösa humor och skrivteknik, men jag orkar verkligen inte anstränga mig idag. Inte för att jag anstränger mig så mycket annars heller kanske, haha.
 Jag lägger in en ful bild som jag tillägnar Vickan istället. Tack för att du är en god vän, super med mig om helgerna och uppmuntrar när det behövs. Tack också för att du har samma störda humor som jag, och står ut med mig när ingen annan gör. Amen.

kopiera - klistra in - enter

http://i8.photobucket.com/albums/a19/AraSlei/retards.jpg

Kommentarer
Postat av: vixter

Haha, det är du å jag på bilden, bara tomteluva som saknas.

Och du behöver inte tacka, din pappa gör redan det tillräckligt bra. (fri tolkning)

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA

2008-12-22 @ 23:54:01
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha, jag är den till höger. Och jag vill inte veta vad du gör med min pappa. hahahha

2008-12-23 @ 09:19:48
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0