Lev livet för fan, innan livet lever fan med dig.

Grattis mor på födelsedagen!
Enligt mammas önskemål åkte vi till Torpa Stenhus och såg på teater, och det var grymt kul. Lammkötten i ensemblen gjorde hela föreställningen!


På tal om potatis och levande ljus - jag känner att min höst är hyfsat planerad.

18/8 börjar vi skolan.
29/8 ska vi åka till susegården
30/8 är det kräftskiva med folket
18/9 - 21/9 ska jag och Marcus på intensivkurs,Jägarexamen
4/10 gifter sig Niklas och Frida (sötungar!)
6/10 - 30/10 är jag och Elsa i Texas, och där ska vi ha helt sjukt kul :D


Seriöst, jag känner mig som en levande almenacka eller nåt. Sjukt.



Dagens kloka ord:
"Om man springer fort och skrattar mycket syns det inte att man är ful"

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad är susegården? :)

2008-08-08 @ 10:15:17
URL: http://emeliebjorm0.blogg.se/
Postat av: Johanna

susegården ligger mot Getinge. Det är en skyttebana, med instruktör o sådär :) Kan ju vara bra att kunna skjuta ordentligt när man ska ta jägarexamen ;)

2008-08-08 @ 13:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0